Wednesday 19 June 2013

INFO: SIFAT-SIFAT YANG SETIAP ISTERI PERLU ADA KETIKA BERASMARA





SIFAT YANG DISENANGI SUAMI
SIFAT YANG TIDAK DISENANGI SUAMI
Aktif & Agresif – Suami sukakan isteri yang aktif dan agresif ketika berasmara. Anda perlulah selalu memainkan peranan untuk mencumbu dan merangsang suami tanpa perlu diminta oleh suami.

Pendiam & Pasif – Suami tidak suka akan isteri yang dingin, pasif dan pendiam di ranjang. Sekiranya isteri hanya mengharapkan suami melakukan segala-galanya, suami akan cepat bosan dan mungkin akan mencari kepuasan di luar bersama wanita lain kerana keinginannya tidak dipenuhi. 
Berani – Isteri hendaklah sentiasa menonjol dan berani untuk mengajak suami berasmara. Isteri juga perlu berterus terang berbincang dengan suami tentang cara-cara untuk merancakkan lagi hubungan asmara. Beritahulah kepada suami anda:
§         §         posisi yang anda paling gemari dan paling tidak sukai
§         §         kawasan tubuh anda yang anda inginkan belaian dan cumbuan dari suami
§         §         cara yang suami patut lakukan ketika pemanasan dan asmara supaya anda berdua mendapat kepuasan maksima
Pemalu – Sekiranya isteri malu & takut pada malam pertama, ia adalah perkara biasa. Tapi sekiranya isteri tetap merasa malu untuk mengajak suami untuk berasmara setelah lebih 3 bulan berkahwin, maka ada sesuatu yang tidak kena dengan anda kerana malu anda tidak bertempat. Suami akan cepat bosan dan mencari jalan lain untuk memuaskan keinginannya.
Ghairah – Ketika berasmara, sebaik-baiknya tunjukkanlah aksi ghairah anda kepada suami. Ambillah peranan sebagai pendayung setiap kali berasmara. Jangan segan silu untuk mencium dan memeluk tubuh suami ketika anda atau suami sedang berdayung. Luahkan kenikmatan yang anda rasai dengan menyuarakan erangan/tangisan manja serta gerakan badan yang berirama supaya suami anda tahu yang anda sedang merasai nikmat asmara.
Dingin – Isteri yang bersifat ibarat batu dan kurang memberikan reaksi ketika berasmara memang paling tidak disukai suami.
Kreatif – Anda perlu kreatif untuk mencari jalan lain untuk merancakkan lagi suasana asmara melalui pembacaan atau pencarian di internet. Sifat kreatif isteri untuk mencuba sesuatu teknik atau posisi baru untuk mencapai kepuasan bersama memang amat disenangi suami.
Statik – Suami akan cepat merasa bosan dengan isteri tidak ingin ambil tahu akan teknik-teknik untuk menghangatkan lagi asmara. Begitu juga dengan isteri yang hanya mahu disetubuhi dengan beberapa jenis posisi sahaja tanpa mengira kehendak suami seterusnya membuatkan suami bosan.
Seksi & Menggoda – Anda perlulah menjaga penampilan dan kebersihan diri supaya kelihatan cantik, menawan dan yang paling penting, seksi di mata suami. Ketika di rumah, pakailah wangi-wangian dan pakaian dalam yang menonjolkan keseksian diri anda untuk menggoda suami anda. Godalah suami anda dengan manja pada setiap malam agar suami anda sentiasa tidak mahu berenggang dengan anda walaupun seketika. Percayalah, sekiranya anda bersifat penggoda, seksi dan manja, suami anda pasti rindu kepada anda di pejabat dan tidak sabar untuk pulang ke rumah selepas bekerja untuk meluangkan masa bersama isterinya yang tercinta.
Tidak Menarik – Keadaan tubuh badan isteri yang tidak terjaga, gemuk dan berbau adalah perlu dijauhi sama sekali. Anggota tubuh badan seperti perut, buah dada, kemaluan, punggung dan peha perlulah dipelihara dan dijaga bentuknya. Suami akan berasa beruntung jika memiliki isteri yang mempunyai buah dada yang besar, tegang, bulat, kencang, berisi dan mendongak ke atas, puting buah dada yang cerah berwarna pink kemerahan, pinggang yang ramping, punggung yang menawan dan kemaluan yang cantik dan berwarna pink kemerahan.


SIFAT-SIFAT YANG SETIAP SUAMI PERLU ADA KETIKA BERASMARA

SIFAT YANG DISENANGI ISTERI
SIFAT YANG TIDAK DISENANGI ISTERI
Romantik & Penyayang – Isteri sukakan suami yang menunjukkan sifat penyayang dan romantic ketika berasmara. Anda perlu mencari ayat yang paling manis untuk didengari isteri agar dia merasakan dirinya mendapat perhatian dari anda. Ucapkanlah kata-kata cinta yang hangat dan mengghairahkan kepada isteri.
Tidak Berperasaan – Isteri tidak suka suami yang berasmara semata-mata untuk memuaskan nafsunya tanpa ada perasaan sayang terhadap isteri.
Mengutamakan Kehendak Isteri – Isteri akan berasa dihargai sekiranya suami mementingkan dan memfokuskan kenikmatan yang diterima oleh isteri. Ketika berasmara, anda hendaklah memastikan yang isteri anda klimaks sebelum anda mencapainya. Lakukan posisi yang memberikan rangsangan hebat kepada G-Spot isteri supaya isteri cepat mencapai klimaks. Sekiranya perkara yang tidak dapat dielakkan berlaku, iaitu anda klimaks dahulu, maka cuba teruskan dayungan selaju mungkin untuk mengelakkan zakar anda dari terus lembik.

Mementingkan Diri Sendiri – Suami yang berasmara dengan isteri untuk kepuasan sendiri sahaja amatlah tidak digemari isteri.
Bijak Merangsang – Ketika berasmara, sebaik-baiknya anda perlu tahu bahagian manakah pada tubuhnya yang dapat memberi rangsangan hebat kepada isteri supaya faraj isteri benar-benar basah dan bersedia untuk menerima kunjungan zakar suami. Lakukanlah rangsangan mulut pada buah dada dan kelentit isteri sehingga isteri merayu-rayu agar dia disetubuhi.
Gelojoh & Terburu-buru – Suami yang memasukan zakar ke dalam faraj tanpa memberikan rangsangan secukupnya kepada isteri boleh menyakitkan isteri ketika asmara berlangsung kerana faraj isteri yang masih belum cukup ‘panas’ dan tidak dibasahi secukupnya.
Agresif Cara Lembut – Anda hendaklah bersifat lembut ketika merangsang tubuh isteri walaupun anda agresif berdayung secara laju. Belai dan cumbu tubuhnya dengan manja dan berhati-hati.
Agresif Cara Kasar – Isteri tidak suka isteri yang mengamalkan seks kasar, iaitu asmara yang dapat menyakiti tubuh isteri. Elakkan dari berdayung dengan kasar. Sebaliknya berdayunglah secara laju tetapi penuh dengan  kelembutan.
Bercumbuan Setelah Asmara Selesai – Selepas anda berdua klimaks, anda dan isteri boleh memilih untuk meneruskannya lagi. Sekiranya anda ingin menamatkannya, pastikan anda memberi rangsangan pada tubuh isteri sebagai penutup asmara. Peluklah isteri dengan erat dan bergurau senda dengannya kerana masa inilah yang paling sesuai untuk berbicara dengan isteri. Ucapkanlah terima kasih kepada isteri dan ciumlah dia sedalam-dalamnya. Tidurlah dalam keadaan anda berdua berpelukan tanpa seurat benang sehinggalah Subuh. Isteri anda pasti dapat tidur nyenyak di dalam pelukan erat anda.
Abaikan Isteri Setelah Asmara Selesai – Setelah asmara selesai, anda terus baring dan tidur bertentangan dengan isteri dan mebiarkan isteri terkulat-kulat keseorangan. Sifat seperti ini boleh menyakiti hati isteri kerana anda seolah-olah tidak menghargai dirinya.



No comments:

Post a Comment

Busuk.com

Penciptaanku